2012. február 11.

CT - Lovely + All About You Template vol.1-2-3 + Eternal Memories

9-én került a boltba Bettiee új készlete a Lovely. Olyan szerelmetes készlet virágokkal, szívecskékkel. Készült hozzá WA, maszkok és persze ezt az egészet egy csomagként is meg lehet vásárolni.
Megvásárolható a Digiboutik boltjában.
Ez az:


Hoztam még egy template csomagot is Verától. Ez pedig a All About You Template vol.1-2-3. Tökéletes választás valentin napi oldalakhoz.
Megvásárolható Vera új boltjában a Gotta Pixel-nél.
Mutatom:
Bettiee és Vera készleteit kombinálva készültek el az oldalaim:
Tavaly nyáron voltunk az állatkertbe a barátnőmmel és a kislányával Eszterkével. Az oviban barátkoztak össze Zolcsival, ahol a kezdetekben egy csoportba jártak. De a kapcsolatot azóta is tarjuk, bár sajnos ezek elég megritkultak.  Ez a puszi épp a zsiráf kifutója előtt csattant el (a háttérben látszik is a lába), amire azóta is szívesen emlékszünk vissza. Szép nap volt.
Ez pedig egy kis visszaemlékezés az esküvőnkre.

A harmadik sabloncsomaghoz  Marie egy régebbi készletét használtam:
Újból Zolcsi és Eszterke. A Toy Story 3 premier előtti bemutatójára nyertem egy rádióműsoron jegyeket, ahova Eszterkét és anyukáját is elhívtuk A fotó a mozi előtt készült.
A készlet pedig, amit használtam: Eternal Memories by FDI Designs

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails