2011. július 8.

Nyertem és Cewe 111.

Nyertem....mégpediglen egy nagyon tuti készletet Ickától. A neve: Express Yourself.  Igazi pacsmagolós, festékpacás készlet, ahogy Icka írta, fröccsent festék mindenhova. Tele élénk, vidám, meleg, nyárias színekkel. Már a lányok oldalai alapján is nagyon tetszett, ezért is kommenteltem, hátha megnyerem. Éééééééééééééééééééés.....nyertem!!!!!
Mutatom a nyereményem:
Ugye milyen klassz?????
Megvásárolható a Digiridoo Scraps boltjában.

És hogy ez milyen kapóra jött nekem. A múlt héten a CEWE-n "Csinálj amit akarsz" játék volt. Illetve mégsem, mert az volt a lényeg, hogy alkosd meg a saját kihívásod. Krisssz nem titkolt szándékkal döntött-e mellett, ugyanis ezen héttől kezdve Mr. Random minden héten eldönti, hogy melyik emberke kitalált játékára kell oldalt készíteni.
A sort Aagassi pacás-maszkos játéka kezdi. Azaz maszkot és pacát is kell használni az oldalon bármilyen mennyiségben. Jó kis feladat :-)
Szóval így jött képbe Icka készlete, amiben egy halom paca, sőt még maszk is található. Én viszont a készletben fellelhető egyik template mellett döntöttem, és formáltam át a sajátomra.
Mutatom:
Újabb oldal Papa szülinapi állatkertes fotóival. Illetve vidámparkos- lovasforgós. Ezekből készített nekem Secima ajándékoldalt :-) Szeretem ezeket a fotókat, nagyon kedvesek nekem.

1 megjegyzés:

Secima írta...

Szerintem ezek a fotók még további scrapbook oldalak témái lehetnek. Nagyon jól sikerült ez is. Örülök, hogy ilyen jól fel tudtad használni a nyeremény készletedet. :)

Related Posts with Thumbnails