2011. június 12.

CT - Painted borders and overlays

Már rég kész vannak az oldalak, de ide csak most kerülnek fel. Timi mostanában rákattant a festett cuccokra.
Az egyik ilyen csomagja a Painted Borders no1. Nagyon tetszenek, igazán egyediek lettek!
Megvásárolható a ScrapBird oldalán.
Ez az:
Az én oldalam:
Ezt az oldalt készítettem a CEWE 106 heti kihívására. A témája: "Nem az én stílusom". Stílusosan Timi fehér hátteres oldalait próbáltam utánozni, mert nagyon tetszenek, de valahogy nem az én világom. Viszont a végeredmény nagyon tetszik :-) Bár nem volt könnyű, mert én azért szeretek pakolni, amit itt azért nem élhettem ki.
Az oldalhoz Timi Grunge photomask pack no2 egyikét és egy régebbi készletének újra piacra dobott változatát használtam, ez az:
A másik festett cucc a Painted overlays no1. Imádom őket, klasszul néznek ki.
Ezt is a ScrapBird-nél lehet beszerezni.
Íme:
Az oldalam:
Itt is az Early Summert használtam, és a Painted borders-ből 3-at is.

És halkan árulom el, hogy nemsokára bővülni fog a festett csodák sora.

1 megjegyzés:

Margó írta...

.. és ki is hiszi el Neked, hogy nem a Te stílusod?:-))))))

Related Posts with Thumbnails