2011. január 17.

CT - Majula készletei

Mint már említettem, volt hétvégén egy kis időm scrappelni. Majulához bekerülve, még nem nagyon volt időm alkotni a régebbi készleteivel. Így most ezt szeretném pótolni. Az összes készlet megvásárolható a Angels Scrap Shop-nál, ahol Martina vendégeskedik.
Az első készlet a Life is good. Már elsőre beleszerettem, nagyon tetszenek a színei. 6 papír, 42 elem és egy betű-számcsomag tartozik a készlethez.
Mutatom:
Az oldalaim:
Debrecenben minden május és október elején van Nagy-vásár. Az őszinél vettem Zolcsinak egy nagy Spongyabobos lufit, mert nagyon régen szeretett volna - bár igen borsos ára volt. IMÁDTA!!!!!! Sokáig nem eresztett le, lógott le a plafonról vagy 2 hétig. Muris volt.
Ez egy elmélyült fotó, mesenézés közben készült.
----------------------------------------------------------------------------
A második készlet a From the very start, picibabás fotókhoz készült. Martina készített hozzá egy wordart csomagot is.
A készlet:
A WA:
Az oldalaim:
2 naposan a Dédipapa karjaiban. Nagyon szeretem ezt a fotót, a polcon is kint áll!
Itt Zolcsi 2 hónapos volt, és már akkor is imádtam alvás közben fotózni - bár akkor még csak egy régi filmmel működő Minolta gépem volt, így a babás korszakból nem annyira jó minőségű fotóink vannak:-(
-------------------------------------------------------------------------------
A harmadik készlet pedig a pancsolásról szól. A neve: Rubber Duck. 10 papírt és 50 elemet tartalmaz.
Ez az:
A kreálmányim:
2008-as fotók, Zolcsi épp nagyban játszik az Anyukámtól kapott vízi állatkákkal, amiket Pesten jártakor a Tropikáriumban vett neki.

2 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Hű, mennyi szebbnél szebb oldalt hoztál! Nálunk az egész család nagy kedvence Spongya Bob, még most is! :)

Secima írta...

Hú, mennyi készlet és oldal! Engem legjobban a mesenézős oldal fogott meg. Zolcsi ott már egy komoly fiatalember.

Related Posts with Thumbnails