2010. október 31.

Flipp kits

Ivelina kicsit besűrítette a készleteit, így nem győztem kapkodni a fejem. Sőt egyből nem is készítettem oldalt.
De másik 3-ból igen.
A legrégebben megjelent  (október 6-án) a Blue Christmas. Mint a nevéből kiderül, ez egy karácsonyi készlet. Persze lesz még folytatása, de pszt..... A Scrap Wishes-nél megveheted, ha tetszik.
Az én oldalam:
 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Okt. 18-ai a Keep dreaming. Ez kifejezetten egy "lányos" készlet, így a saját gyerekkori fotómat használtam fel. 2 helyen is megvásárolható: a Scrap Wishes és a Sunflower Scraps Boutique boltjában.
Ez az:
Az enyém:
 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
A harmadik készlet kicsit frissebb, 28-án jelent meg, és a halloween témához kapcsolódik; a Boo névre hallgat. Tipikus színei vannak: narancs-lila és fekete. Megvásárolható ez is a Scrap Wishes boltjában.
Tehát Boo:
És az én tigrisem:

2 megjegyzés:

Secima írta...

Huhh! Te is nagyon termékeny vagy. És micsoda oldalakat alkotsz. Egyik jobb, mint a másik. Gratulálok hozzájuk!

kreatívhit írta...

Tényleg jók.Az első második színei a harmadikon a kis tigris fotó és a hangulat tetszik.

Related Posts with Thumbnails