2010. május 24.

Nyertem, nyertem, nyertem

Nyertem!!!

Ahogy nézegettem a galériákat, láttam pár  fantasy képet, mely egy nekem igencsak tetsző készlettel készült.
Utánna néztem és Cali Design új készletéből készültek az oldalak.
Szétnéztem a The Happy Place-n és szerencsémre Cali pont berakta a készletet nyeremény tárgyaként.
Írtam, gondoltam hátha... És tegnap kaptam a levelet, hogy a 3 nyertes közé ugyan nem kerültem be, de én lettem a bónusz nyertes.
Hurrá, hurrá, hurrá...
Szóval a készlet: "Elven Time" - Cali Designs, mely kapható a Scrap Bird boltjában.


Tegnap nem bírtam várni és már készítettem is két oldalt a készlettel:



2 megjegyzés:

Bíró Ágnes írta...

Gratulálok a nyereményhez!! :)

Margó írta...

.. én meg az oldalakhoz, mindkettő tüneményes lett! ... és persze gratulálok is a nyereményhez!

Related Posts with Thumbnails