2010. május 2.

Anyák napja

Ma van május első vasárnapja -Anyák napja.
A Cewe  49-dik heti kihívásának lényege, hogy készítsünk egy digitális oldalt, de az minél jobban úgy nézzen ki, mint ha hagyományos lenne.
Krisssz készített is ehhez egy freebie-t, ez az:
Innen letöltheted.
Mivel anyák napja van, én ezzel kapcsolatos 2 vintage oldalt készítettem.
Az elsőn a nagymamám van, anyukámmal és az ikertestvérével.
Felhasználtam:  Krisssz csipkéi
                       Pixelfairy - Old Memories
                       Jessicas Sweet Nothings - Reflections of my mother
                       DSP - Delicious Moments
                       Raspberry Road Designs - Memoirs Keepsakes AddOn
                       DMS collab - Welcome kit
                       Crafted by Bina - Reflections of my mother
                       Pixelfairy - Wish you luck
WA:  Memories WA by agnieszkag
         Mother's day wordart by anevso design

A másodikon három generáció szerepel - nagymamám, anyukám és én:
Használtam: Krisssz csipkéi és szívecskéje
                   JKC - That Old Feeling
                   DMS collab - Welcome kit
                  Antique by Kaccii
                  DSP - Delicious Moments
                  Brush set - Mörjike Scraps
betük: Stitched alphas by anevso design

És az első oldalamról készítettem a QP-t,  Agravatiz kérésére. Örülök, hogy tetszik nektek!

Jobb klikk és kép mentése. PNG file

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails