2010. március 14.

Macik

Ezek is régebbi oldalaim, de idő híján mindig kimaradt a feltételük.
A Cewe 37. kihívása a macikról szólt.
Az elsőn az összes macit összegyűjtöttem, ami a házban fellelhető volt és az ágyra pakolásztam; Zolcsit beültettem közéjük és már kész is az oldal.
Készlet: Margi - Sweet love
+ Krisssz egyik macija
font: KR Angel Bear

A 2-dikon én vagyok 7 évesen a kiskori macimmal.
Készlet: SoxSational Scraps - Spring Time Bears
+ Krisssz macija
font: Poplar Std + Stencil Std

A 3-dik képen egy 1 méteres maci van, amit én kaptam a páromtól egy mikulásra. Viszont a cicánk is igencsak szereti, főképp aludni rajta.
Készlet: Jaelop Design - Made with Love
template: Stephinette - Template 9
macis font: KR Adorable Teddies
többi font: Learning Curve és Leftovers

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails