2010. március 14.

Könyvek

Cewe heti 38. A heti kihívás témája a könyv volt. Mit olvasol éppen , vagy mi a kedvenc könyved, akár abból egy idézet. vagy egy vers. De lehet gyerekkori ezerszer olvastatott mese, vagy amit most olvasol a gyereknek.
Sajnos időm nincs felnőtt könyveket olvasni - a Twilight-ot is másfél éve olvasom, és nem jutok a végére. Így maradnak az esti mesekönyvek. Mi akkor épp Micimackót olvastunk/tam.
háttér: The Bright Night - Jofia Devoe
a micimackós elemek a netről vannak
a könyvet én fotóztam le

Háttér: Wish upon a star - NatashaNaSt Designs
Elemek: The Bright Night - Jofia Devoe
könyv: Vernon L. Brenner - Micimackó kertje

És nagy szerencsémre én nyertem a 10 $ értékű vásárlási utalványt, melyet a
GottaPixel-nél lehetett levásárolni.
Én Marta van Eck készleteit választottam, imádom a stílusát.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails