2012. szeptember 15.

Paleopsychedelic Period by Rucola Designs

Ildi készlete már hétfő óta a boltban,van, de remélem nem haragszik meg, hogy csak most jutottam el idáig vele. Egy újabb fantasztikum került ki a keze alól, és igazi fiús anyukának való készlet - tele dínókkal. És hogy ez milyen jól jött a tavalyi dínókiállításos fotóinkhoz (ugyanis nem igazán találtam hozzájuk tökéletes készletet idáig).
Na de mutizom is:
 Külön-külön:
Nagyon elkapott az ihlet, másodpercek alatt megszülettek az oldalaim, amiből lett bőven:
Mint írtam, a dínókiállításon készítettem egy rakat fotót. Volt ilyen tojás, amibe hátulról be lehetett bújni, és "kitörni". Ötletes volt :)
Ez pedig már egy motoros kormánnyal irányítható dínó volt, ugye mondanom sem kell, hogy a gyerekek kedvence.
Ezek pedig a mozgó és hangot adó dínók voltak.
Itt nem használtam fotót; a középen lévő kártya annyira megtetszett, hogy arra építettem az oldalt.

És a többiek oldalai (köztük Ildié is):
Hát nem szuperfantasztikusak?????

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails