2012. április 28.

Blue Life - Template Vol. 4 - It's a Boy - The Story Never Ends

Brigit vadiúj készlete a kedvenc színemről, a kékről szól. Ezért is lett a neve Blue life. 13 papír és 62 elem került bele. Plussz készült pár kiegészítő is. Mutatom őket:
(a jobb felsőt én készítettem)
Az oldalam:
 template: Template Vol4 by J&M Creations
fotó: Joseph Carrol Photography
vers: Blue by Seth Pelkey

A sablont egy OKC keretében kaptam képhez. Juli fantasztikus template-jeiből többel is alkottam. De mutatom a csomagot.
Coolscrapsdigital

Szerintem fantasztikus lett, imádom őket.
A következő oldalamhoz Ulisa babás készletét, az  It's a Boy-t használtam fel. 60 elem és 16 papír kapott helyet a készletben. Természetesen készült lányos készlet is, de azt később mutatom.
Íme a fiús:

Az oldalam:
 Zolcsi. Még a kórházban létünk alatt készült a fotó, 2 napos volt itt.

A másik készlet, amivel készült még sablonos oldal Vera új készlete, a The Story Never Ends. Gyönyörű színeivel egyből elvarázsolja az embert. 47 csodás elem és 12 papír van benne. De rengeteg kiegészítő is készült a készlethez.
Mutatom:

 Gotta Pixel
 Gotta Pixel
  Gotta Pixel
 Gotta Pixel
 Gotta Pixel
És az oldalam:
fotó:  Valerie Tabor-Smith photographer
DST - GSO
Köszönet érte emst-nek
És egy freebie sablon Juli-tól:

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails