2011. szeptember 17.

CT - Steampunk Time

Köztudott, hogy imádom a steampunk világát. És Cali új készlete ebbe a világba kalauzol el. Steampunk Time, ez lett a készlet neve.
 Ez nagyon találó is,  itt az idő egy kis utazásra. Én pl. most készülök megnézni A postamester című filmet, amiben fellelhetők a stílus elemei.
Van a készletben minden: futurisztikus robot bogarak, lepkék, órák, óraalkatrészek, és minden rozsdás-fémes színben pompázik.
A készlet megvásárolható a Shabby Pickle Designs boltjában.
Íme:
Az oldalaim:
Mindkét oldalhoz a Devianton találtam fotókat. Rengeteg oldalt néztem meg keresgélés közben, sőt.... kicsit el is kalandoztam. Gondolkozom, hogy Zolcsinak esetleg összedobok egy -akár- ilyen találkozókra úgynevezett Cosplay-re használatos jelmezt is. De ez még csak olyan távlati gondolat.
Húgomnak már egyszer készítettem egy japán anime jelmezt, az egész jólsikerült. Ez az:
 A szürke felső és zöld köpenyszerű az én kezem munkáját dicséri. A Naruto rajzfilm képei alapján készítettem el:
Tsunade

2 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Hűűűű, de remek oldalak! Kíváncsi vagyok, milyen jelmezt készítesz ebben a stílusban, nagyon ügyes vagy!

Margó írta...

Egészen biztos vagyok abban, hogy szerkója is sikerül!:-) Különösen a második oldalad nagyon tetszik! Először a hangulata fogott meg, majd közelebbről ismerkedve vele, a technikai tudásod!:-)

Related Posts with Thumbnails