2011. augusztus 1.

Nyertem!!!!! CEWE 114

Már rég mosolygott rám a CEWE-n a szerencse. Na de most. Én nyertem a 114 heti kihívást és a 10 $-os kupont az After Five Design boltjába. Bevallom nagyon örülök neki, ez az egyik kedvenc boltom, ahol rengeteg fantasztikus tervező árulja portékáit, melyeket nagyon tetszenek: Jofia Designs, emeto designs, Kristin Aagard, Lily Designs, MK-Designs, Newlife Dreams Designs és persze egy magyar hölgy is itt árusít, aki nem más, mint Dido, azaz Dido Designs.Már nézegettem a készleteket, de még nem tudtam döntteni., Már régóta fáj a fogam egy Kristin Aagard készletre, annyira klassz mind. Azok a figurák tündériek és egyediek egyben!!!! Tetszik a stílusa.
Na de mivel is nyertem, merthogy azt még meg sem mutattam. Vasárnap délután lettem kész vele, épphogynem utolsó pillanatban. A téma most Beszteri fotóöregítése volt. Tehát újból régit.
Én olyan két hetes körüli fotókat használtam, tehát elég frisseket. Akkor voltunk Zolcsival a Csónakázó-tónál meseautókázni. Bár ezt egy rendőrautóra nem tudom, hogy hogy lehet rámondani :)
Szóval én igencsak öregbítettem, olyan nagyanyám korabelire legalább.
Mutatom:
Készletek:
mscraps - vacation collab freebie
Micheline Martin - Nature lover freebie

Szóval ilyen lett. Zolcsi két hónapja  rágta a fülemet, hogy Ő abba a fehér rendőrautós izébe akar beleülni. Még a kacsákokat is jól megkergettük vele a tavon. A férjem csak kintről mert szemlélődni, örömmel vállalta be a fotós szerepét.
Jó kis délutáni program volt.

És a tegnapi bejegyzésemet szeretném helyesbíteni, kiegészíteni. Szóval ma indult el Marta könyborító tervezős játéka: a Fairy Tale Game with Marta van Eck. A sablont hozzá az  augusztusi -ingyenesen letölthető- Deviant Muse magazinból tölthetitek le. Nem fontos egy mese témát feldolgozni, inkább ez a mottója: az élet egy tündérmese
Lehet önéletrajz, kedvenc könyv, meg nem írt könyv...használd a fantáziád. A többi részletet ITT elolvashatod.   Marta minden hónapban tervez ilyen játékot, lesz egy sablon és egy adott téma hozzá.

3 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Gratulálok, remek oldalt kreáltál!

Margó írta...

Tökéletes a friss fotók "öregítése"!!! Megint jó kis programotok volt:-))
Nagyon örültem, hogy Mr. Random Téged szeretgetett meg a nyereménnyel! Tudom, hogy csodás oldalakat fogunk látni a nyeremény készletekből!

Ugye, nem baj, hogy én is kitettem a szívet-lelket melengető kis videót?! Régebben én is letöltöttem a YouTube-ről, csak onnan törölték, így nálam sem jelent meg! Most amíg lehet, nálam is kint lesz! Köszönöm!!!
(Van még kedvencem, ugyan kicsit más, de ha van kedved, nézd-hallgasd és rázzon a hideg:-):
http://www.youtube.com/watch?v=MgICk_RTDIs&feature=player_embedded
Imádom Lara Fabian-t:-))

kreatívhit írta...

Remekeltél az oldallal.Egészen különleges lett.

Related Posts with Thumbnails