2011. február 17.

CT - Majula készletei

Tartozok még Martina két készletével, illetve az egyik egy collab.
Az új készlete Valentin napra készült, a neve: Happy Heart.
Klassz színösszeállítás és szép elemek. Még édes szívecskés egérkék is vannak benne, meg egy betűkészlet.
Megvásárolható az Angel Scrap Shop-nál.
Mutatom:
Készítettem is vele egy oldalt:
A másik készlet mint írtam egy közös munka eredménye: Collab *LoVe* by Angels Designers.
Több kiváló tervező is részt vett benne: Katty, Skute Design, Gold Team, Valkyrie Design, Faba ScrapDesign, Cali design, Ma Chabine Design és persze Majula Design.
Mutatom a teljes készletet.:
Ez Majula része - mi sajnos csak ezt kaptuk meg:
 
Az oldalam:
 Indigo Designs egyik template-jét  használtam hozzá, a Love templates csomagból.
Ez az:

1 megjegyzés:

Margó írta...

Én a szürke - rózsaszín párosítást jobban szeretem. Ennek ellenére az első oldalad is különleges hatásúnak tartom:-))A második elrendezése szuper érdekes!

Related Posts with Thumbnails