2010. november 12.

CT - Captured moments

Van egy kis lemaradásom, így vegyük úgy, hogy ezt a bejegyzést szerdán írtam.
Timi új készlete egy új stílusban ihletődött. Ez pedig az Art Journal. Szokatlan, de nagyon klassz.
Nem is ment egyből az alkotás vele, a fotókon is gondolkodnom kellett, de összehoztam. És élveztem. Kihívás volt.
A készlet neve: Captured moments by Timo Design. Rengeteg élénk szín, érdekes formák....
Megvásárolható a Scrapinsider boltjában.
Íme:
És az én oldalaim:
Zolcsi 1 naposan, én pedig teljesen megviselten.
Süsü kiállítás volt az egyik bevásárló központban még régebben, és persze mi sem hagyhattuk ki. Zolcsi nagyon élvezte, hogy mindegyik házba bemehetett, a várba felmászhatott, megfoghatta a szereplőket: a királyfit, a kancellárt, Süsüt ( bár ő már elég csúnya, megviselt állapotban volt), a sárkányfűárust, láttuk a mindig elbújó halacskát is.
És ehhez az oldalhoz egy template-t is használtam, méghozzá  Indigo Design egyik csomagjából, melynek neve: "Indi-Pack" Templates Vol.2.
Megvásárolható a  Pickleberrypop boltjában.
Ez az:

2 megjegyzés:

Secima írta...

Én még nem próbáltam az Art Journalt. Neked azért elég jól sikerültek az oldalaid. Jó sok érdkes elemet fel tudtál használni. Ügyes vagy!

Lilianyja/Elinnori írta...

Ez az art journal nagyon nyomul most. Én nem tagadom, tőlem elég messzi áll. Ha lenne egy vonalzója a digiscrapnek, a minimalscrap lenne a legelején, az art meg a legvégén, mint maximumscrap...érted, no....
A Süsüs képes közelebb áll az általam szeretett stílushoz, és eszembe juttatta, hogy mi is voltunk ilyen kiállításon :))

Related Posts with Thumbnails