2010. április 13.

Minimal

Mörjike blogján járva láttam, hogy az LDD-nél tanonc lett. Ezúton szeretnék neki ehhez gratulálni.
És nagyon tetszik a minikészlete:a Flowers for Mom
Ez az:


Gondoltam én is megnézem, hogy mit tudok kihozni belőle.
Ezek sikerültek:
És egy kis részt kimásoltam a leírásából- remélem nem haragszik meg érte:-)
Mörjike: "-Ha valaki még szeretne oldalt készíteni és ezzel nekem segíteni, kérem tegye meg. :) Ezen a héten még le lehet tölteni a minikészeletet a Little Dreamer Designs Apprentice Round 1 Freebies galériájából
Az elkészült oldalakat az LDD Apprentice layout galériájába is töltsétek fel légyszíves. Sokat számítanak a versenyben az elkészült oldalak, a kommentek és a letöltések is. Többek között ez is befolyásolja a kreatív team döntését.
Ha valaki nem szeretne csak emiatt regisztrálni az oldalra de megengedi nekem, akkor szívesen feltöltöm én is az elkészült képet, természetesen utalva a készítőre."

1 megjegyzés:

Eszter(beszteri) írta...

Nagyon szép oldalak lettek! :)

Related Posts with Thumbnails