2009. november 21.

Halloween

Igaz már elmúlt, de rengeteg képet készítettem a témával kapcsolatosan.
Scrapbookflair kihívásai
TV Halloween : Tv-ben vetített sorozatok Halloween-os epizódjairól kellett oldalt készíteni. Még 3 napig tart a kihívás, lehet rá jelentkezni. Az én témám :Sabrina , a tiniboszi. Imádom, rengeteget lehet rajta nevetni és még a fiammal is tudom együtt nézni.
2 oldalt készítettem.

Minicake Design - Halloween collab
keret: Happy Halloween Collection - kezcreates
réz kapocs: Booh!! - indolaet
a képeket a filmből fotóztam ki
a másik:

Sticky Kisses Designs - Get Spooky
Indolaet - Booh!!
Nanly Scrap - Halloween collab
a képeket a filmből fotóztam ki
Másik kihívás a Happy Halloween!
Én egy régebbi telefonnal készített képet választottam és nagyon jópofa készletet:

Studio Flergs - Halloween mini kit
a fotót:saját

Cewe
Itt semmi köze nem volt a kihívásnak a Halloween-hoz, de az egyik oldalam témája ez lett.
Ez volt a 24. heti kihívás: liftelni kellett egy Krisssz által kiválasztott lapot.
Ime:
Hát nem volt könnyű feladat, de megpróbálkoztam. Elég sok alkatrész van az eredeti képen, így próbáltam én is jól szétnézni a kittek között.
két témát választottam: a Halloween és a baba.
A Halloween-os kép

Too Cute To Spook Collection - Ava & Lilly's Mommy (SBF)
Ladka Design - Autumn colorful
Yaya Design - kit On prépare Halloween
SAS Design - Spooky hallow
Scrap and Tubes - Halloween Stickers
Scrap Nanly - Halloween
Minicake Design - Halloween collab
Scrap of Angel - Halloween
WA: Happy Halloween - Kathy Winter Designs

A babás kép:

Precious - Lilian C Design
Kit maxime - Digiscrap De Yaya Design
Kit Joy - Lu França Design
My Little Fantastic World - Sunshine Artz
Cherry Moka - Bidouille & Gwenn
Carmen - Digiscrapbooking Ch
Happy WA & For boys WA - Snoopy
Surpriselandia WA - Laras Digi World


Imádom ezt a fotót, itt Zolcsi épp ásít, ritka képek egyike.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails