2009. augusztus 28.

Staféta - baton

Mit olvasok épp? eralilla egy staféta játékra hívott, amiről már más bologokban is olvastam.
A lényege: a jelenleg olvasott könyv 161. oldalának 5. mondatát bemásoljuk és továbbadjuk a stafétát 4 embernek.
Én már nyár eleje óta olvasom a Twilight-ot(Stephenie Meyer) , de még csak most kezdek a vége fele érni. Zolcsi mellett nem lehet, este meg inkább a számítógép és a scrapbook. A filmet már rengetegszer láttam meg dvd-n is megvan- meglepett vele a férjem-uram:-). Így gondoltam, hogy ideje lenne elolvasni, mert a filmből sok mindent kivágtak. És így nagyjából elolvasva, azért sok dolgot lehet megtudni, ami szerintem lényeges.

Lássuk, mi a 161. oldalának 5. mondata:
"Jóformán a falhoz lapulva húztam el mellettük, a következő útkereszteződésre szegezett szemmel."
Tudom, így nem mond sokat.
Akiknek tovább adnám a staféta botot:
Krissz
jenmat0
Faigee
jezebel_ro


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails