2009. július 13.

Családi pancsi - Family splashing

Múlt pénteken vettünk egy 245 x 45 cm-es családi kismedencét, melyet szombaton fel is töltöttünk vízzel. Vasárnapra elég meleg lett egy kis pancsolásra!!!
Fotóztunk is. A Scrapbookflairen pont megy ezzel kapcsolatosan egy kihívás : "We love the summer".
Erre a kihívásra csináltam is pár képet a fotókból.
Két készletet használtam, szerintem mind a kettő fantasztikus.

SUMMERTIME kit by Chingjp Design

freebie
---------------------------------------------------------
Az én tervezetem

--------------------------------------------------------------
Summer Vacations kit by Jaelop Designs

freebie
------------------------------------------------------------
Az én oldalaim

------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------

a homok - Création de Manue

Még van pár kép, ami készítésre vár! :-)

1 megjegyzés:

lin írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Related Posts with Thumbnails