2009. június 28.

A kezdet - The beginning

Hát ím, nekem is van blogom: Eljutottam idáig!!!
Mivel is kezdjem? Scrapbook? Twilight? ...
Talán ezzel:




Már nagyon várom a novembert. Imádom a Twilight-ot, szerintem fantasztikus film.
Csináltam is hozzá pár lapot.



készlet: Pimp Your Scrapbook - You are my life now
fotók: internet
wordart: saját készítés

készlet: ScrapLandia - Valentine's Day kit
fotók: internet
wordart: saját készítés

Ezt a 2 a képet a "Robert Pattinson from Twilight" kihívásra készítettem a Scrapbookflair-re, és a 2. képpel el is hoztam a Challenge Owner's Choice díjat.
Kezdésnek ennyi!
Még bele kell rázódni!

1 megjegyzés:

Linsey írta...

Wow! ;)))))
Ha szereted a Twilightot nézd meg a másik blogom is, hátha találsz érdekességet:
http://linseykedvencei.blogspot.com/

Az oldalad pedig nagyon tetszik!

Related Posts with Thumbnails